Regulamin

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Uczestnictwo w rozgrywkach jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz zaakceptowaniem treści regulaminu przez każdego członka drużyny.
1.2 Nieznajomość regulaminu przez poszczególnych zawodników nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.3 Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie trwania turnieju, o której będzie informował uczestników.
1.4 W przypadku dyskwalifikacji lub samowolnego opuszczenia turnieju ze względu na np. problemy kadrowe drużyna nie otrzymuje zwrotu wpisowego.

2. SYSTEM ROZGRYWEK
2.1 W turnieju konkuruje ze sobą 16 drużyn, które są podzielone na 4 grupy po 4 zespoły.
2.2 W fazie grupowej mecze rozgrywane są formatem BO1.
– Zwycięstwo (3 PKT)
– Remis (1 PKT)
– Przegrana (0 PKT)
2.3 W fazie grupowej drużyna ma do rozegrania 3 spotkania.
2.4 W fazie grupowej odbywają się mecze każdy z każdym.
2.5 W fazie grupowej w przypadku remisu (15:15) nie następują dogrywki.
2.6 Pierwsze dwie drużyny w grupie awansują do fazy pucharowej.
2.7 W przypadku takiej samej ilości punktów, o końcowym miejscu w tabeli decyduje mecz bezpośredni.
2.8 W fazie pucharowej mecze rozgrywane są formatem BO3.
2.9 W fazie pucharowej w przypadku remisu (15:15), następują dogrywki w systemie MR3 z 10000$ na START.

3. ZAWODNICY
3.1 Zawodnik może reprezentować maksymalnie jeden zespół w turnieju.
3.2 Zabrania się używania wulgaryzmów w stronę administratorów i innych użytkowników.
3.3 Zabrania się posiadania nicków powszechnie uważanych za obraźliwe bądź niestosowne.
3.4 Zabrania się wyzywania zawodników z innych drużyn.
3.5 Gracze są zobowiązani nagrywać demko z KAŻDEGO meczu.
3.6 Demo należy przesłać maksymalnie do 3 godzin od momentu zgłoszenia problemu.
3.7 Drużyna przeciwna może poprosić o maksymalnie 2 dema przeciwników.
3.8 Podczas trwania rozgrywki, każdy gracz zobowiązany jest do używania takiego samego nicku jak w zgłoszonym formularzu.
3.9 Zawodnik prowadzący transmisję na żywo, zobowiązany jest do ustawienia opóźnienia wynoszącego przynajmniej 120 sekund.

4. ROZGRYWKI
4.1 Każdy mecz rozpoczyna się od tzw. „nożówki”. Zwycięzcy mają prawo do wyboru strony, po której wolą zacząć pojedynek.
4.2 Każda drużyna ma prawo do 4 pauz taktycznych (1 minutowe).
4.3 Podczas gdy przed startem meczu jedna z drużyn nie ma pełnej piątki zostaje przyznany walkower (po 15 minutach oczekiwania), natomiast jeżeli z różnych przyczyn gracz zostanie wyrzucony z serwera bądź z niego wyjdzie, drużyna ma obowiązek dokończyć mecz bądź oddać walkowera. Mecz może być rozgrywany w minimalnie 4 osoby – w przypadku niefortunnego wyrzucenia jednego zawodnika z serwera.
4.4 Mapy banowane są 15 minut przed rozpoczęciem spotkania.
4.5 Maksymalny czas spóźnienia na mecz wynosi 15 minut, po tym czasie drużyna przeciwna, ma prawo ubiegać się o W/O.
4.6 Kapitan zwycięskiej drużyny zobowiązany jest do przesłania zrzutu ekranu na stronę organizatora turnieju.
4.7 Zakazane jest używanie modeli do postaci.
4.8 Zabronione jest używanie błędów gry.
4.9 Organizator ustala terminy meczów.

5. ZESPOŁY
5.1 W zespole może znajdować się maksymalnie 7 graczy (5 + 2 rezerwowych).
5.2 Zabrania się używania nazw drużyn oraz opisów o wulgarnej treści.
5.3 Zespół wnioskujący o demo zawodnika drużyny przeciwnej ma maksymalnie 30 minut o poinformowaniu o tym administratora.
5.4 Brak posiadania dema przez jednego zawodnika oznacza W/O
5.5 W przypadku, gdy jeden z członków drużyny nie posiada nagrania własnego POVa, zespół nie może wnioskować o demo.
5.6 Każdy z zawodników podczas spotkania musi przebywać na naszej oficjalnej strefie TS3, do momentu zakończenia meczu, nie ma prawa opuszczać komunikatora.

6. BANOWANIE
6.1 Banowanie map następuje na komunikatorze głosowym (TS3) na serwerze FLAMESPEAK.PL.
6.2 Strefa banowania map znajduje się pod poczekalnią, znajduje się tam oficjalna strefa STARLEAGUE.
6.3 Banowanie map odbywa się na stronie www.mapban.gg/pl

7. OSZUSTWA
7.1 Używanie wszelkich programów zapewniających jakąkolwiek przewagę w czasie gry jest zakazane.
7.2 Jakiekolwiek programy czy modyfikacje zmieniające oryginalną wersję gry są zakazane.
7.3 Ghostowanie” jest zabronione i może skutkować dyskwalifikacją z turnieju.
7.4 Używanie wszelkich programów zmieniających wygląd modeli broni jest zakazane.

8. PULA MAP
1. de_vertigo
2. de_train
3. de_inferno
4. de_dust2
5. de_nuke
6. de_overpass
7. de_mirage

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1 Administrator turnieju zastrzega sobie prawo do edytowania regulaminu w każdym momencie podczas trwania turnieju.
9.2 Wszelkie kwestie sporne nieujęte w regulaminie rozstrzyga organizator turnieju.
9.3 Każde złamanie regulaminu grozi upomnieniem, przerwaniem meczu na korzyść przeciwnika bądź dyskwalifikacją.
9.4 Opłacenie kwoty wpisowej przez drużynę wiąże się z udziałem w turnieju, w przypadku rozpadnięcia się zespołu wpisanego w formularzu, administrator nie jest zobowiązany do zwrócenia kwoty wpisowej.
9.5 Regulamin obowiązuje od momentu publikacji.